این روزا بجز تبلیغ رستوران شاندیز و خیارشور چند تا کارخونه غذایی، بقیه تبلیغها همه مال بانکهاست. از قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه تا بازکردن حساب یک میلیونی نوزادها (که اونم ول شد)، تا طرح سپرده طلا که فعلا مراجع معظم در موردش اختلاف دارن. خلاصه همه تلاش بانکها هم اینه که پول نقد مردم و نیز پول یارانه های نقدی رو که واقعا مردم نمیدونن باهاش چکار کنن از بس که زیاده، به سمت خودشون بکشن. این اواخرهم که تمام تبلیغا و زیر نویسا شده اعلام شماره حساب برای کمک به مردم قحطی زده و مسلمان سومالی.فردا پس فردا است که میبینی بانکها اعلام میکنن یه قرعه کشی با هزاران جایزه ارزنده گذاشتن برای مردمی که به مردم ستمدیده و مسلمان سومالی کمک میکنن تا علاوه بر اجر معنوی شانس برنده شدن و بردن ماشینی ، چیزی هم نصیب ملت قدرشناس بشه.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر