شاید این آخرین دوزاری تاریخ باشه که افتاده. گذاشتمش اینجا حالا حالاها هم نمیذارم بیفته.

شاید این آخرین دوزاری تاریخ باشه که افتاده. گذاشتمش اینجا حالا حالاها هم نمیذارم بیفته.

۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

شگفتا من نمیدونستم پس شقایق و بهزاد و ...

یه مطلبی خوندم اینجا که برام جالب بود. مطلب در مورد گلشیفته فراهانی و پدرش بهزاد فراهانیه. راستش بعضی وقتا شگفت زده میشم وقتی میشنوم که مثلا فلان بازیگر زن دختر فلان بازیگر زنه و فلان بازیگر زن یا شوهر یا خواهر یا پسردایی یا نامزد(!) فلان بازیگره. تقصیری هم ندارم چون نه فامیلیشون مثل همه نه حضور ذهن قوی دارم که در یک آن چهره هاشون رو مجسم کنم و شباهتاشون بیاد جلو چشمم(اگه اصلا داشته باشن).
این رو من یکی نمیدونستم. اینکه گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانیه. با این که توی این مورد رابطه پدر و دختری یه سر نخ که همون فامیلی هست رو نشون میده ولی من تا حالا نمیدونستم. شاید چون برام مهم نبوده نمیدونستم. ولی شرط می بندم خیلی ها هم مثل من هستن. سوال من اینه که ما چقدر بازیگرای امروز تاتر و سینما و تلویزیون رو میشناسیم؟ چقدر خونواده هایی رو میشناسیم که کلا بازیگر و کارگردان و نویسنده و ... هستند؟ بعضیا خداییش فرق دارن. بعضیا رو خدا ساخته برای معروف شدن. مثلا همین آقای ایکس که خانومش ایگرگ و دو تا دختراش بازیگرن و تو پرفروشترین فیلم تاریخ ایران(بازم !) بازی کرده رو تقریبا همه میشناسن و همه میدونن رابطه خانوادگیشون رو. ولی این آقا بهزاد و گلشیفته خانوم و شقایق خانوم رو من یکی که نمیدونستم که این گلشیفته فراهانی خواهر اون شقایق فراهانی و دختر بهزاده!
در هر حال مطلب جالبی بود گفتم بذارم شاید یه بنده خدایی کسی ازین ورا ردشد یه نگاهی هم به این بندازه. بد نیست. اینجاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر